Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Gelinim Mutfakta Kim Kazandı, Yarım Altını Kim Aldı? İşte 22 Haziran 2026 Puan Tablosu…

Kanal D ekranlarının sevilen yarışma programı Gelinim Mutfakta’da yeni haftanın ilk günü büyük heyecana sahne oldu. Yarışmaya dahil olan yeni gelin ve kayınvalide rekabetin dozunu artırırken, gün sonunda yarım altını kazanan isim de netlik kazandı. Peki Gelinim Mutfakta’da bugün kim kazandı, puan tablosunda son durum ne oldu? İşte 22 Haziran 2026 Gelinim Mutfakta puan durumu…

Kanal D ekranlarının sevilen yarışma programı Gelinim Mutfakta'da yeni haftanın

Aslı Hünel’in sunumuyla ekranlara gelen Gelinim Mutfakta’nın 22 Haziran Pazartesi bölümünde yarışmacılar günün en yüksek puanını almak için mutfakta kıyasıya mücadele etti.

Yapılan değerlendirmelerin ardından yarışmaya yeni katılan Ruken, aldığı puanlarla gün birincisi olmayı başardı. Böylece Ruken, günün ödülü olan yarım altının sahibi oldu.

Gelinim Mutfakta Kim Kazandi Yarim Altini Kim Aldi Iste 22 Haziran 2026 Puan Tablosu… 1 - Marmara Bölge Gazetesi

GELİNİM MUTFAKTA 22 HAZİRAN 2026 PUAN TABLOSU

Gelinim Mutfakta’da cuma günü yapılacak eleme ve bilezik yarışında günlük puanlar büyük önem taşıyor. Haftanın ilk gününde oluşan puan tablosu şu şekilde açıklandı:

Ruken – 16 puan

Tuğba – 15 puan

Aysun – 14 puan

Cemile – 14 puan

Haftanın ilk gününde liderliği ele geçiren Ruken, rakipleri karşısında avantaj yakalarken, puan farklarının oldukça düşük olması yarışın önümüzdeki günlerde daha da kızışacağının sinyalini verdi.

Gelinim Mutfakta Kim Kazandi Yarim Altini Kim Aldi Iste 22 Haziran 2026 Puan Tablosu… 2 - Marmara Bölge Gazetesi

GEÇEN HAFTA 15 ALTIN BİLEZİĞİ KİM KAZANDI?

Gelinim Mutfakta’da 19 Haziran Cuma günü gerçekleştirilen hafta finalinde büyük ödülün sahibi Tuğba olmuştu. Toplam 69 puan toplayan başarılı yarışmacı, haftanın şampiyonu seçilerek 15 altın bileziği koluna takmıştı.

Geçtiğimiz haftanın puan tablosu ise şöyle oluşmuştu:

Tuğba – 69 puan

Aysun – 68 puan

Cemile – 55 puan

Gülden – 51 puan

Gelinim Mutfakta Kim Kazandi Yarim Altini Kim Aldi Iste 22 Haziran 2026 Puan Tablosu… 5 - Marmara Bölge Gazetesi

GELİNİM MUTFAKTA’DA KİM ELENDİ?

Hafta finalinde en düşük puanı alan Gülden, yarışmaya veda eden isim olmuştu. Böylece yeni haftada yarışmaya yeni bir gelin ve kayınvalide katılarak rekabete dahil oldu.

Gelinim Mutfakta Kim Kazandi Yarim Altini Kim Aldi Iste 22 Haziran 2026 Puan Tablosu… 4 - Marmara Bölge Gazetesi

AJDA BİLEZİĞİN SAHİBİ NURTEN HANIM OLDU

Geçen hafta kayınvalideler arasında verilen Ajda bilezik ödülünü ise Nurten Hanım kazandı. Nurten Hanım ve Nuray Hanım arasında yapılan kura çekiminin ardından ödülün sahibi Nurten Hanım oldu.

Hafta içi her gün saat 14.00’te Kanal D ekranlarında yayınlanan Gelinim Mutfakta’da yeni haftanın nasıl şekilleneceği ve cuma günü bileziklerin sahibinin kim olacağı şimdiden merak konusu oldu.

HABER MERKEZİ