Aslı Hünel’in sunumuyla ekranlara gelen Gelinim Mutfakta’nın 22 Haziran Pazartesi bölümünde yarışmacılar günün en yüksek puanını almak için mutfakta kıyasıya mücadele etti.
Yapılan değerlendirmelerin ardından yarışmaya yeni katılan Ruken, aldığı puanlarla gün birincisi olmayı başardı. Böylece Ruken, günün ödülü olan yarım altının sahibi oldu.

GELİNİM MUTFAKTA 22 HAZİRAN 2026 PUAN TABLOSU
Gelinim Mutfakta’da cuma günü yapılacak eleme ve bilezik yarışında günlük puanlar büyük önem taşıyor. Haftanın ilk gününde oluşan puan tablosu şu şekilde açıklandı:
Ruken – 16 puan
Tuğba – 15 puan
Aysun – 14 puan
Cemile – 14 puan
Haftanın ilk gününde liderliği ele geçiren Ruken, rakipleri karşısında avantaj yakalarken, puan farklarının oldukça düşük olması yarışın önümüzdeki günlerde daha da kızışacağının sinyalini verdi.

GEÇEN HAFTA 15 ALTIN BİLEZİĞİ KİM KAZANDI?
Gelinim Mutfakta’da 19 Haziran Cuma günü gerçekleştirilen hafta finalinde büyük ödülün sahibi Tuğba olmuştu. Toplam 69 puan toplayan başarılı yarışmacı, haftanın şampiyonu seçilerek 15 altın bileziği koluna takmıştı.
Geçtiğimiz haftanın puan tablosu ise şöyle oluşmuştu:
Tuğba – 69 puan
Aysun – 68 puan
Cemile – 55 puan
Gülden – 51 puan

GELİNİM MUTFAKTA’DA KİM ELENDİ?
Hafta finalinde en düşük puanı alan Gülden, yarışmaya veda eden isim olmuştu. Böylece yeni haftada yarışmaya yeni bir gelin ve kayınvalide katılarak rekabete dahil oldu.

AJDA BİLEZİĞİN SAHİBİ NURTEN HANIM OLDU
Geçen hafta kayınvalideler arasında verilen Ajda bilezik ödülünü ise Nurten Hanım kazandı. Nurten Hanım ve Nuray Hanım arasında yapılan kura çekiminin ardından ödülün sahibi Nurten Hanım oldu.
Hafta içi her gün saat 14.00’te Kanal D ekranlarında yayınlanan Gelinim Mutfakta’da yeni haftanın nasıl şekilleneceği ve cuma günü bileziklerin sahibinin kim olacağı şimdiden merak konusu oldu.
HABER MERKEZİ
