Edremit Belediyesi, ilçe genelindeki ulaşım ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Belediye ekipleri, Altınkum Mahallesi’nde hayırsever Filiz ve Ergül İrkilmez tarafından yaptırılan Aile Sağlık Merkezi’nin çevresinde düzenleme ve yol yapım çalışmalarına başladı.
Çalışmalar kapsamında sağlık merkezine ulaşımın daha güvenli ve konforlu hale getirilmesi, çevre düzenlemelerinin tamamlanarak bölgenin modern bir görünüme kavuşturulması hedefleniyor. Çalışma sayesinde Edremit yepyeni bir görünüm kazanacak.
Ulaşım Sorunu Ortadan Kalkıyor
Ekiplerin çalışması sona erdiğinde hem vatandaşların hem de sağlık hizmeti almak üzere merkeze gelenlerin ulaşımı daha rahat hale gelecek.
Çalışmalar Vatandaşı Memnun Etti
Altınkum Mahallesi sakinleri, sağlık merkezinin çevresinde başlatılan çalışmaları memnuniyetle karşıladı.
Mahalle sakini Figen A. “Sağlık merkezine her gün çok sayıda vatandaş geliyor. Çevresinin düzenlenmesi hem hastalar hem de mahallemiz için çok önemliydi. Yapılan çalışmalardan dolayı mutluyuz.” dedi.

Vatandaşlar Heyecanlı
Edremit Belediyesi ekiplerinin çevre düzenleme ve yol yapım çalışmalarını kısa sürede tamamlayarak Aile Sağlık Merkezi’nin çevresini vatandaşların kullanımına hazır hale getirmesi bekleniyor. Belediye, ilçenin farklı mahallelerinde de yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların planlı şekilde devam edeceğini bildirdi.

SILA SOLAKLAR VERİM
