Burhaniye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde temizlik çalışmalarını belirlenen program doğrultusunda kesintisiz sürdürüyor. Yaz sezonunun başlamasıyla birlikte artan nüfus ve ziyaretçi yoğunluğu dikkate alınarak özellikle sahil bölgeleri, parklar, meydanlar ve ortak kullanım alanlarında temizlik çalışmaları daha da yoğunlaştırıldı.
Ekipler tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında yabani ot temizliği, çevre düzenlemesi, katı atık toplama, sahil temizliği, çöp konteynerlerinin bakım ve yıkama işlemleri ile cadde ve sokaklarda yol süpürme araçlarıyla kapsamlı temizlik faaliyetleri gerçekleştiriliyor.

Belediyenin vatandaşlara sunduğu “Çöp Taksi” hizmeti sayesinde evsel ve hacimli atıklar da belirli program dahilinde toplanarak çevre kirliliğinin önüne geçiliyor. Böylece ilçe genelinde hem çevre temizliği korunuyor hem de ortak yaşam alanları daha sağlıklı hale getiriliyor.
Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, yalnızca ilçe merkezinde değil kırsal mahallelerde de düzenli olarak çalışmalarını sürdürerek Burhaniye’nin her noktasında temizlik hizmeti sunuyor.
Çalışmalarla ilgili açıklamalarda bulunan Burhaniye Belediye Başkanı Ali Kemal Deveciler, “Burhaniye’mizin her noktasında ekiplerimiz büyük bir özveriyle görev yapıyor. Merkez ve kırsal mahallelerimizde temizlik çalışmalarımızı planlı ve düzenli şekilde sürdürüyoruz. Çevre temizliği, sahil temizliği, yabani ot temizliği, katı atık toplama ve yol süpürme çalışmalarımızı titizlikle gerçekleştiriyoruz. Daha temiz, düzenli ve sürdürülebilir bir Burhaniye hedefiyle çalışmalarımıza aralıksız devam ediyoruz. Bu süreçte vatandaşlarımızın da çevre temizliği konusunda göstereceği duyarlılık bizim için büyük önem taşıyor. Hep birlikte daha temiz ve daha yaşanabilir bir Burhaniye oluşturmak için çalışmayı sürdüreceğiz.”dedi.
Serpil ADAK
